dissabte, 15 de gener del 2011

Primer projecte

De tot això no sé què en sortirà ni quan durarà. Per ara sé que em distreu, que em rel·laxa, que m'aïlla, em fa estar ocupada i, sobretot, que m'agrada.

De petita a casa sempre havia vist a la meva mare davant una màquina de cosir, molts estius amb el fil i el didal entre les mans, tan ella com la meva germana i jo, anant a "costura" (com es feia en aquella època), i ara li agraeixo haver-me iniciat en el món de la costura i haver-me'l fet estimar a la seva manera.

Aquest és el meu primer projecte: una bosa per en Marçal seguint el tutorial de la Glòria http://gloriadsn.blogspot.com/, tot i que un cop acabada me n'he adonat que li he de fer més gran!!!!

Però bé, el més important és que en tinc moltes ganes, tinc ganes de cosir i de fer cosetes, i mica en mica aniré (o si més no ho intentaré) creant petites coses i les intentaré compartir

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada