diumenge, 8 de març del 2015

Fent feliç a la petita

Torno a agafar el cuquet del fil i l'agulla.

La petita, que ja no és tan petita però sempre serà la petita, té un cert enamorament pel súper 3.

Si o si, volia la disfressa de la lila, però quan vaig veure el preu per internet em van agafar tots els calfreds. Així que vaig començar a mirar i remirar fotos de la lila per internet i vaig posar fil a l'agulla, fer anar el cervell a 200 per hora, i vaig crear la faldilla per la petita.

Diguem que és una faldilla per la creixença, i quan té ganes se la posa per jugar per casa. Jo he recuperat la confiança a la màquina de cosir amb projectes una mica importants, i ella més feliç que ningú.

Aquí la teniu:

Tul negre

Tul lila

Roba negra de carnestoltes

No és difícil, tot i que tampoc fàcil del tot, i així agafo l'energia per fer més coses.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada