divendres, 10 d’abril del 2020

CONFINAMENT

Aquests dies de confinaments són curiosos, estranys, angoixants, divertits, tristos, alegres, pensatius, però sobretot sobretot, són en família.

Hi ha dies que ens ve de gust fer coses, dies que volem estar sols, dies molt creatius i dies en què només volem estar davant una pantalla.

Jo aquests dies he tornat a cosir, gràcies als mil tutorials que es poden trobar per internet, m'he aficionat a fer pa, a contemplar a través de la finestra, li he tret la pols al llibre electrònic i estic aprenent a tenir una mica més de paciència, tot i que no sempre.

Us ensenyo algunes de les coses que he estat fent aquests dies, a veure què us semblen:



Un dels molts pans fets aquests dies, seguit d'un tutorial de youtube.


Un bocnroll que feia temps que volia fer però mai trobava el moment, en tinc dos de fets i me'n queden dos. M'agrada com queden i ja vaig buscant modificacions per fer una bossa porta-aliments.

Mascareta cuqui en temps de confinament. Ja que a les farmàcies no n'hi ha i a mi tot i estar en confinament em toca treballar, em protegeixo de forma cuqui, per alegrar el dia.


Aquests dies vaig fent cosetes, i si puc faré algun tutorial si en teniu ganes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada